Firemné eventy
~ V SRDCI TURCA ~

Vážení klienti,

pripravte pre Vašich zamestnancov alebo obchodných partnerov originálny zážitok v podobe pracovného eventu či netradičného teambuildingu.

Vďaka centrálnej polohe, dlhoročným skúsenostiam a špičkovej gastronómii vieme vyhovieť aj požiadavkám náročných klientov.

Prepojíme Vaše predstavy s našimi skúsenosťami a vytvoríme jedinečný event, ktorý bude dýchať profesionalitou.

Prečo event usporiadať práve u nás?

~ stred Slovenska – vhodný pre firmy, ktoré majú svojich zamestnancov z rôznych kútov Slovenska ~
~ príjemná letná terasa vyvolávajúca pocit pohody a relaxu ~
~ ocenená hotelová reštaurácia Paté ~
~ konferenčná miestnosť presvetlená denným svetlom, v prípade premietania možnosť miestnosť ztmaviť ~
~ konferenčná sála je plne klimatizovaná ~
~ salónik, kde nebudete ničím a nikým rušení, okrem nášho personálu, ktorý sa o Vás postará ~
~ hotelový wellness ( fínska, parná bylinková sauna, infra sauna, tepidárium, ochladzovacia kaďa, ľadové vedro a jacuzzi) ~

Kongresy

Kongresová miestnosť disponuje veľkou variabilitou možného rozmiestnenia.
Vhodná na organizovanie rôznych školení, seminárov, firemných stretnutí a večierkov.

Technické vybavenie
flipchart ○ dataprojektor ○ premietacie plátno ○ písacie potreby ○ klimatizácia ○ parket ○ DVD prehrávač ○ CD prehrávač ○ kopírovanie ○ wifi pripojenie v celom hoteli

Rozmer miestnosti ~ 7,9 x 12m
Typ sedenia ~ KINO (100 osôb) ○ ŠKOLSKÉ (90 osôb)
Tvar sedenia ~ U (80 osôb) ○ I (36 osôb) ○ T (45 osôb)

Salónik

Salónik slúži na organizovanie menších pracovných porád, meetingov, firemných prezentácii.
Je situovaný na prízemí v blízkosti recepcie, čo zvyšuje komfort pri zabezpečovaní doplnkových služieb kopírovania, faxovania a pod.

Rozmer miestnosti ~ 4,5 x 7,5m

Typ sedenia ~ KINO (18 osôb) ○ ŠKOLSKÉ (10 osôb)

Tvar sedenia ~ TABUĽA (18 osôb) ○ I (16 osôb) ○ T (15 osôb)

Teambuilding

Pravá slovenská zabíjačka

Príďte si spolu so svojimi kolegami, kamarátmi alebo známymi vyrobiť
vlastné klobásy, škvarky či uvariť dobrú kapustnicu pod odborným
dohľadom a degustujte svoje výrobky.

Cena za osobu zahŕňa (cena závisí od početnosti skupiny):
~ prípitok na uvítanie
~ prácu odborníka počas zabíjačky
~ suroviny na výrobky
~ spoločný obed popri zabíjačke ( kapustnica, teplé oškvarky, uvarený
paprikový lalok, pečienka, pečené klobásy, bryndzové pirohy)
~ prenájom priestoru terasy
~ drobné občerstvenie počas celej akcie ( kysnuté koláčiky, drobné
pochutiny)
~ typická sedliacka večera formou rautu (rezne, pečené mäso,
klobásky, jaternice, zemiakový šalát, zeleninový šalát)

Za príplatok je možné doobjednať: jazdu na koňoch, prehliadku
gazdovského dvora, varenie gulášu, degustáciu vín, grilovačku, ľudovú
hudbu na spríjemnenie atmosféry, animátora na organizovanie súťaží
( hod vidlami, preťahovanie lanom a pod.), balíček syrových výrobkov
a prepravu účastníkov.

Akcia sa organizuje na Gazdovskom dvore v Turčianskych Kľačanoch,
ktorý je našim dlhoročným partnerom. Vzdialenosť od HOTELA
BYSTRIČKA*** do Turčianskych Kľačian je cca 12 km.

Cena je platná pre skupiny od 20 osôb. V prípade záujmu nám napíšte
email na events@hotelbystricka.sk.

Farmársky teambuilding

Zažite pravý farmársky deň na Gazdovskom dvore. Úžasný relax a
odbúravač stresu v krásnej prírode Malej Fatry. Spolu so svojimi
kolegami, kamarátmi alebo známymi si vyrobíte vlastný syr z ovčieho
mlieka pod odborným dohľadom a degustujte svoje výrobky.

Cena za osobu zahŕňa (cena závisí od početnosti skupiny):
~ prípitok na uvítanie
~ odborný výklad o výrobe syra z ovčieho mlieka 1,5 – 2hod.
~ prenájom priestoru terasy
~ drobné občerstvenie počas celej akcie (drobné pochutiny)
~ ochutnávka syrov z miestneho salaša

Za príplatok je možné doobjednať: jazdu na koňoch, prehliadku
gazdovského dvora, varenie gulášu, degustáciu vín, grilovačku, obed
v štýle tradičnej slovenskej kuchyne, ľudovú hudbu na spríjemnenie
atmosféry, animátora na organizovanie súťaží( hod vidlami,
preťahovanie lanom a pod.), balíček syrových výrobkov a prepravu
účastníkov .

Akcia sa organizuje na Gazdovskom dvore v Turčianskych Kľačanoch,
ktorý je našim dlhoročným partnerom. Vzdialenosť od HOTELA
BYSTRIČKA*** do Turčianskych Kľačian je cca 12 km.

V prípade záujmu nám napíšte email na events@hotelbystricka.sk.

Spokojní klienti odporúčajú

Kontaktné údaje

Event manager: NIKOLA DANIELA MIŠÍKOVÁ
Mobil: +421 908 402 926
E-mail: events@hotelbystricka.sk

Event manager: IVANA ROŽKOVÁ
Mobil: +421 910 393 087
E-mail: events@hotelbystricka.sk

Vážení klienti,

nezáväzne nám môžete vyplniť informácie ohľadom Vášho eventu, budeme Vás kontaktovať a na základe Vašich požiadaviek Vám zašleme cenovú ponuku.