

~ V SRDCI TURCA ~
Vážení klienti,
pripravte pre Vašich zamestnancov alebo obchodných partnerov originálny zážitok v podobe pracovného eventu či netradičného teambuildingu.
Vďaka centrálnej polohe, dlhoročným skúsenostiam a špičkovej gastronómii vieme vyhovieť aj požiadavkám náročných klientov.
Prepojíme Vaše predstavy s našimi skúsenosťami a vytvoríme jedinečný event, ktorý bude dýchať profesionalitou.
Prečo event usporiadať práve u nás?
~ stred Slovenska – vhodný pre firmy, ktoré majú svojich zamestnancov z rôznych kútov Slovenska ~
~ príjemná letná terasa vyvolávajúca pocit pohody a relaxu ~
~ ocenená hotelová reštaurácia Paté ~
~ konferenčná miestnosť presvetlená denným svetlom, v prípade premietania možnosť miestnosť ztmaviť ~
~ konferenčná sála je plne klimatizovaná ~
~ salónik, kde nebudete ničím a nikým rušení, okrem nášho personálu, ktorý sa o Vás postará ~
~ hotelový wellness ( fínska, parná bylinková sauna, infra sauna, tepidárium, ochladzovacia kaďa, ľadové vedro a jacuzzi) ~


















Kongresy
Kongresová miestnosť disponuje veľkou variabilitou možného rozmiestnenia.
Vhodná na organizovanie rôznych školení, seminárov, firemných stretnutí a večierkov.
Technické vybavenie
flipchart ○ dataprojektor ○ premietacie plátno ○ písacie potreby ○ klimatizácia ○ parket ○ DVD prehrávač ○ CD prehrávač ○ kopírovanie ○ wifi pripojenie v celom hoteli
Rozmer miestnosti ~ 7,9 x 12m
Typ sedenia ~ KINO (100 osôb) ○ ŠKOLSKÉ (90 osôb)
Tvar sedenia ~ U (80 osôb) ○ I (36 osôb) ○ T (45 osôb)
















Salónik
Salónik slúži na organizovanie menších pracovných porád, meetingov, firemných prezentácii.
Je situovaný na prízemí v blízkosti recepcie, čo zvyšuje komfort pri zabezpečovaní doplnkových služieb kopírovania, faxovania a pod.
Rozmer miestnosti ~ 4,5 x 7,5m
Typ sedenia ~ KINO (18 osôb) ○ ŠKOLSKÉ (10 osôb)
Tvar sedenia ~ TABUĽA (18 osôb) ○ I (16 osôb) ○ T (15 osôb)
Teambuilding
Pravá slovenská zabíjačka
Príďte si spolu so svojimi kolegami, kamarátmi alebo známymi vyrobiť vlastné klobásy, jaternice, škvarky či kapustnicu pod odborným dohľadom a degustujte svoje výrobky pri dobrej ľudovej hudbe. Cena 45,00 € na osobu zahŕňa:
~ prácu odborníka počas zabíjačky
~ suroviny na výrobky a balné
~ hotové výrobky do batôžka
~ prenájom priestoru terasy
Na požiadanie je možné objednať ľudovú hudbu na spríjemnenie atmosféry i drobné občerstvenie počas akcie. Cena je platná pre skupiny od 20 osôb. V prípade záujmu nám napíšte email na events@hotelbystricka.sk.
Farmársky teambuilding
Zažite pravý farmársky deň na Gazdovskom dvore. Úžasný relax a odbúravač stresu v krásnej prírode Malej Fatry.
Gazdovský kvíz, bačovské súťaže, jazda na koni, história a ochutnávka syrov, prednáška a ochutnávka slivovíc, degustácia slovenských vín, večer pri ohni, výroba vlastných výrobkov z ovčieho mlieka. Teambuilding Vám pomôžeme naskladať a naceníme Vám ho na mieru.
V prípade záujmu nám napíšte email na events@hotelbystricka.sk.
Spokojní klienti odporúčajú

Išlo o "zabíjačkovú akciu", ktorá sa odohrávala cez deň hlavne vonku a pokračovala v separé priestoroch hotela do neskorého večera.
S celkovou prípravou zabíjačky pod vedením šéfkuchára sme boli veľmi spokojní o to viac, že sme sa na procese
mohli osobne podieľať, i napriek v tom čase dosť mrazivému počasiu. Personál bol veľmi milý a ústretový našim nie celkom štandardným požiadavkám. Izby pekné a čisté.
Celkovo akciu hodnotíme ako veľmi vydarenú. Škoda len, že sa nám kvôli náročnému programu nepodarilo vyskúšať miestny wellness. Možno nabudúce!
Veľmi radi si to znova zopakujeme...

Personál, jeho ochota, srdečnosť a ústretovosť povýšil našu akciu na nezabudnuteľnú. Nesmieme zabudnúť na chutnú kuchyňu, kuchár dal našim „chuťovým bunkám" poriadne zabrať. Nielen vizuálna stránka pokrmov, ale aj ich rôznorodosť a množstvo boli naozaj „symfóniou chutí“.
K vydarenej aktivite prispela aj pekne upravená sála, ktorá len podčiarkla dôležitosť a dôstojnosť akcie.
Bolo nám cťou stretnúť profesionálny tím ľudí, v tak krásnom prostredí.


Maximálna spokojnosť so službami (ubytovanie, strava, technické zabezpečenie a služby s tým spojené) počas firemných akcií v priebehu 5 rokov, kde sme opakovane využívali Hotel Bystrička.

Pre našu firemnú prezentačnú akciu oceňujeme profesionálny prístup a ochotu vyhovieť všetkým organizačným požiadavkám. Poskytovaný catering a jedlo bolo na nadštandardnej úrovni a boli sme spokojní nielen s kvalitou, ale aj s obsluhou. Na počet účastníkov, ktorých sme mali pozvaných nebola dostatočná kapacita parkoviska, ale v okolí bolo možné nájsť parkovanie pre každého.

Ďakujeme za perfektnú organizáciu firemnej akcie pre spoločnosť Balex Metal, a.s. Všetko zariadené podľa našich predstáv, pripravené na mieru do detailu, výborná kuchyňa aj obsluha. Čisté izby, ochotný personál a veľmi milá a ústretová manažérka Evka, ktorá nám s celou organizáciou akcie pomohla. Ďakujeme, bolo to výnimočné, radi sa vrátime ! 🙂
Kontaktné údaje
Event manager: Kristína Podhorská
Mobil: +421 908 402 926
Telefón: +421 43 4385277
E-mail: events@hotelbystricka.sk
Vážení klienti,
nezáväzne nám môžete vyplniť informácie ohľadom Vášho eventu, budeme Vás kontaktovať a na základe Vašich požiadaviek Vám zašleme cenovú ponuku.